Helgen

Valborg sög ju som sagt. Men så vaknade jag på natten av min kära karl som ville krypa ned under täcket då kändes allt genast bättre<3 Igår firade vi ett år, ett helt år har redan gått sedan vi för första gången checkade in på hotell Mornington i Bromma och jag är fortfarande lika kär och galen, om inte mer. Jag saknar honom fortfarande lika mycket samma sekund han går:-( Nu när han inte är här så känns det som att jag blivit av med något viktigt, typ min högra arm eller mina ögon eller min rörelseförmåga eller mitt hjärta. Jag fungerar helt enkelt inte som jag ska utan honom. Hoppas vi alltid kommer vara tillsammans för jag har aldrig varit så lycklig med någon som jag är nu<3


Bananpannkaka till lunch med sirap innan sis kom förbi:-)

Jag säger bara tack och lov att min kära syster kom hit. Vi har solat och gått promenad in till centrum och käkat på Sandys och sedan promenerade vi vägen hem också, många steg på räknaren som jag inte skulle fått annars:-P
;-P




Så vad ska man nu göra tro? Fortfarande ljust ute men jag orkar inte vara hurtig och gå ut mer idag. För tidigt för läggdags med.. Usch jag vill verkligen inte till min tråkiga praktik imorgon, jag dör av tristess där! Blääh.

Kommentarer
Postat av: susanna

Visst är den! Hela hans platta är kanonbra.

Ja, den är väl klar nu..men så klart finns det ju saker jag är mer eller mindre nöjd med. Men det får vara bra nu! =)

2010-05-03 @ 21:08:13
URL: http://mountainvalley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0