7 koppar te

idag och varvat varannan knäckebröd och varannan morotskaka:-P Brunch och middag alltså haha. Så går det när man är arbetslös och uttråkad:-O

Packade lite till min karl med, resten åt jag upp:-O

Så vad har jag gjort den senaste tiden då? Spelade årets första minigolf med Weli luv förra veckan, gräset var oklippt, solen sken och jag förlorade. Som vanligt alltså. Jag är sämst på minigolf men spelar gärna ändå:-) Men back to the oklippta gräs nu.. Den här hoppade på mig under golfen:

Det är en fästing eller hur?

Jag hoppade, viftade med armarna, skrek och bölade som en tok iaf. Läskigt som faaan!

Nu i helgen var pappa och Marie ner och såg AC/DC och i fredags käkade vi middag på ett grekiskt ställe och jag dog typ så mätt jag blev. Daaamn jag ska aldrig köpa billig feta ost igen säger jag bara, godaste jao!


I lördags träffade jag Flower för första gången på tusen år. Hon var lika fin som vanligt och lagade asgod mat, som vanligt med:-P Jag och hennes kompisar for till Kista och såg den efterlängtade Sex and the city 2. Fattar inte varför alla säger att den suger, jag gillade den som fan:-)


Nu sitter jag här i soffan och saknar min karl som fan. Jag ogillar att det strax är VM men samtidigt är jag glad för hans skull. Ogillar gör jag bara för att jag inte kommer träffa honom lika ofta under den här perioden eftersom jag inte har något intresse av fotboll medan hans är gigantish. What to do?:-( Fan att det ska vara varje dag under en hel månad.. Saknar honom redan:-( Iaf så håller jag på göra en tshirt till honom med inspiration från en serie. Någon som vet vilken?:-P Den är inte klar dock..


Fortfarande inget hört från Scania heller. Ska ringa dem imorgon och se hur det går, förhoppningsvis frågar de om jag kan börja på måndag;-P Annars vet jag inte vad jag gör:-O

Börjar bli läggdags nu känner jag. Imorgon ska jag inte sova hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm morotskaka :)

2010-06-09 @ 15:37:08
URL: http://claraistrue.blogspot.com
Postat av: Clara

Var bara en s´nabbvisit. Hemma igen :P

2010-06-09 @ 23:05:02
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0