Uuuäää

Usch usch, här sitter jag och tvättar kläder när allt jag vill göra är att sova:-( Har sökt lite andra jobb idag iaf men vågar inte hoppas på för mycket. Listan med privata hyresvärdar har jag inte orkat gå igenom än men börjar nog imorgon att sortera ut de jag ska ta kontakt med. Jag vet att jag sagt detta innan, om och om igen, men jag hatar Södertälje!

Igår hjälpte jag sis och Hasse med flytten lite till Farsta. Goooosh jag är så avis på deras lägenhet! Så jättefin med nice lyxbalkong och inte tusen mil utanför Stockholm som mig. Jag vill också bo nära dem:-( Så nu dagdrömmer jag verkligen om en flytt själv, så snart som möjligt. Får se vad som händer:-)

Sis på deras 13 kvm stora balkong

Vardagsrummet, hehe den bjuder vi på:-P

Nej nu ska jag ner i tvättstugan igen. Kanske kommer i säng efter nio iaf. Måste, för imorgon tvingas vi till övertid igen:'-((

Har ni tips på jobb och lägenheter närmare stan så säg gärna till:-)

Kommentarer
Postat av: Tess

Du får regga dig på björnsbytare och kanske få lägenheten bytt emot nån annan =)

2010-07-06 @ 16:39:52
URL: http://rejment.blogg.se/
Postat av: pauli

hello :) är llt bra med dig idag ?

kram

2010-07-06 @ 17:15:05
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0