Dryge

Så har man jobbat i två veckor och två dagar. Än är det inte helg heller eftersom vi måste jobba över imorgon:-( Tyvärr kan jag inte säga att jag har ändrat mig angående Södertälje, jag vill varken bo eller jobba här längre än nödvändigt. Håller på att leta lägenheter närmare stan nu iaf så vi får se vad som händer. 2011 kommer jag fan inte ha något med Södertälje att göra mer.. Punkt slut.

Saknar min systeryster, ska försöka bo närmare henne så vi kan umgås även fast vi jobbar.

Sedan jag började jobba har jag gått ned två kilo. Inte så konstigt kanske med tanke på att man svettas massa nu när det är varmt. Min matlust har gått och gömt sig också sedan jag började jobba där med. Kan inte klaga eftersom jag slipper handla mat då hehe:-P

Imorgon och nästa vecka kvar, sen har jag semester och inleder den med ett besök i Umeå. Längtar som fan, den 12e kommer jag upp och då beställer jag sol:-) På fredag nästa vecka ska jag och luv kolla på Inner Circle, ser fram emot det som fan med. Har inte sett dem sedan 1994 tror jag så det kommer bli gött som fan:-D

Så, nu börjar matchen igen. Ghana mot Uruguay. Vi håller på Ghana såklart;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0