Sleep tight

Sitter här och luktar kokos, parfym och min älskling som for för en stund sedan. Han kom tidigt idag och nu på kvällen har vi tittat på The Shawshank Redemption. Fattar inte att jag aldrig sett den filmen förut alltså, den var grymt bra! Jag måste säga att det här var en av de skönaste dagarna, så chill och mys som det kan bli typ:-D

I natt lyckades jag inte sova alls, tankarna på E och minnena kom över mig igen. Jag hatar nätterna och ensamheten för då känns allt hemskt mer verkligt och man kan inte fly nånstans. Jag saknar honom och önskar jag hade fått chansen att prata med honom innan han dog:-(

Nu ska jag försöka sova, behöver det verkligen för imorgon ska jag ut och fixa lite. Lots to do jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0