Shaaaaaaah

Te, bananchips och skvaller.. Aaah.. What else do a woman need liksom?:-P




Angående den här intervjun jag hade idag.. Jag var råpepp såklart, tänkte mig något i stil med mammas gamla jobb. Men förutom att det lät lite knas, att man blev skyldig tid varje morgon och måste arbeta igen det utan betalt en helgdag och flera veckors praktik innan man får tjäna pengar, och det faktum att den fasta personalen arbetar 7 dagar i veckan. Ja vad ska jag säga, jag fick en väldigt weird feeling i maggropen där.
Har ni sett på tv typ barnarbete, symaskins slavar all day every day?
Jamen typ den känslan fick jag.
Men förutom det, arbetsuppgifterna känns ganska sameoldsameolddayoutdayin och chill sådär som i like it. Och de som arbetar där verkar väldigt nice förutom att de flesta är sämst på svenska och vissa fattar inte alls. Men det är ju som också kul för då kanske jag kan lära mig lite språk med samtidigt som de:-P
Jag gillade ett citat som hängde på väggen i fikarummet med.
Optimisten ser en möjlighet i varje problem
Pessimisten ser ett problem i varje tillfälle
Soo true jao.

I alla fall, just nu väljer jag att vara optimist. Om chefen ringer imorgon och vill ha mig så ska jag ställa krav, ingen tids skyldighet för något jag inte kan påverka och HÖGST en veckas praktik (måndag till fredag alltså) innan anställning. Och så vill jag såklart veta vad lönen ligger på, glömde fråga:-O Men är det är mer än 90 kr timmen och ovanstående blir löst, well.. Då har han en anställd och jag får en bättre inkomst:-)




Namn: Malin Katarina Johansson
Kallas för: Gurkan hahah
Stjärntecken: Stenbock
Höger eller vänsterhänt: Höger
Piercingar: Bara en kvar typ
Tatueringar: 5
Längd: 1, 63
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Orangeröd?
Fräknar: Där det finns sol finns där fräknar, ja men typ
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja i en annan lägenhet iaf
Tycker du att du är attraktiv? Ibland så
Dricker du? Ja massor, typ te och cola;-)
Röker du? Nix!
Vilket schampo använder du? Gillar den där Glow
Vilken parfym använder du? Olika, nu en Puma
Vad är du rädd för? Kryp, mörkret, att misslyckas och göra fel och tusen andra saker
Gillar du att tvätta? Typ aldrig

Senaste:

personen du ringde? Weli my darling
Personen som ringde dig? Sis
Filmen du hyrde: Har inte hyrt film på typ 10 år eller nåt
Låten du hörde: Woman by my side med Peter Ram, råhärlig;-D
TV-program du såg? Minns inte
Person du tänkte på? Darrl

Favorit…
Låt: Har flera 
Sak att göra: Pussas?
Dryck: Cola och te
Kläder: Kallingar!;-P
Sport: Ridning?
Bil: Haha mammas
Film: Många

Har du någonsin…
Blivit arresterad? Neh
Gråtit över en pojke? Jadå
Gråtit över en flicka? Neh

Ljugit för någon?
Yee
Varit i slagsmål?
Kuddkrig? Hahah

Antal…
Gånger ditt hjärta brustit? Loots heh
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Inte många faktiskt:-/
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Just mitt? Typ aldrig

Senaste…
Boken du läste? Fearless fourteen tror jag
Personen du fick e-mail av? Många skitmail men bl.a från min jobbcoach
Personen du fick brev av? Sjukhuset
Personen du fick sms av? MS
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hela? Haha loong time ago!
Saken du köpte? Cola:-P
Vad har du gjort idag? Varit på intervju
Brukar du svära mycket? Typ jämt
När stiger du upp på morgonen? Försöker att kliva upp så tidigt som möjligt men det går inte alltid så bra..
Vad har du på dig? Jeans, tisha, kofta, tjocksockar!
Är du glad nu? Tröttheten börjar ta över lite nu faktiskt, men jao
Vad dansar du till? Lite olika faktiskt
Stockholm är… ? Fortfarande för långt borta:-/
Land du vill besöka?
Många


Kommentarer
Postat av: clara

klart vi ska träffas. stannar ju nåra dagar :)



ringer dig då stumpan! Funkar ditt hemnummer?

2010-01-09 @ 10:10:51
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0