Men åh

Jag har försökt somna de senaste timmarna men det har gått åt helvete. Först låg jag och hade ont i magen eftersom jag svullade i mig tre mackor med världens godaste äggröra på (kantareller, ost och lök) och senare blev jag mörkrädd och tyckte jag hörde massa ljud och efter några timmar klev jag helt enkelt upp igen och försökte räkna ut priset på elräkningen för december. 40 kWh mindre än november men det lär ju ändå gå på minst 450 kr, snikna jävlar asså..

Jag både känner och hör hur det drar från mitt fönster, iskallt! Jag kanske betalar för värmen med tro? I så fall vore det inte konstigt att räkningen är så hög. Men det står ju i kontraktet att den står på hyresvärden så man får väl helt enkelt tro på det då.

Daaamn jag hatar att inte kunna sova! Det sjuka är att vid elva var jag riktigt trött:-/ Illa illa säger jag bara, imorgon har jag ju träff med min coach och så ska jag hinna ner på stan en sväng före min tvätt tid och se om jag kan hitta det jag söker till min kära älsklings födelsedag:-)

Föresten om ni någonsin kommer till min skokartong så ska jag varna er redan nu så ni inte tror jag skyller ifrån mig sedan; toan stinker (som just nu) avlopp som fan:-S Jag lovar det luktar som om någon precis lagt av en brakare eller något. Usch! Ofta luktar det så med.. Och precis som med allt annat som suger med skokartongen så går det enligt vaktmästaren inte att göra ett jack shit åt:-( Om ni får nys om en billig lägenhet med dusch och kök (gärna varmt med) så säg till. Jag är less!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0