Dowhopdido

Känns som en bra dag idag faktiskt. Massa sovande under natten för att sedan vakna halv sju och äta havrefrasfrukost. Sen blev det ut och frysa för att egentligen gå ut och gå men jag lyckades slingra mig undan det och sökte istället ett bilrengöringsjobb som coachen gav mig. Halva priset på frukt på Coop idag så nu har jag köpt blodapelsiner och mango, yum yum.

Förutom bilrengöringsjobbet som jag hoppas på så är jag även pepp på den där inte intervjun jag ska på på fredag, lastbilstvätt, kvällstid, veeery pepp jao! Men idag fick jag även ett samtal från ett annat jobb jag sökt, extrajobb bara vid behov på kvällar och helger, men ändå. Jag ska på intervju där på fredag. Så två viktiga saker på fredag alltså, hoppas på båda. Vore så skönt att få göra något igen, om så bara för några timmar liksom.. Så.. Yay, go me!

Nej jag har inget bättre att knäppa på än mig själv för tillfället:-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0