Lovely day

Idag har det varit en riktigt bra dag. Vaknade med my luv och fick skjuts till andra änden av stan till sis där farmor och farfar precis anlänt med.


Sunny day, härlig som fan. Farmor och farfar kom med sol till oss<3

Vi for och käkade med och jag fick typ den finaste maten jag nånsin ätit, och god var den med:-D


Efter det handlade jag lite på Willys<3 Strumpor till mig för endast 5 kr paret och kallingar till min karl, som jag däremot funderar på att snatta till mig själv hehe:-P Sedan bar det av hem till mig en sväng och jag fick äntligen återse min kära palm<3 Och sen blev det såklart fika hos sis, vad är väl en middag utan fika liksom?


Nu är jag dock hemma. Lampan har gått inne på toan och när jag försökte skruva loss kupan för att byta lampa så lossnade hela skiten och hänger nu i de två kablarna. Crap liksom. Blir att ringa och gnälla imorgon till det där akut numret men det känns som att det inte lär hjälpa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0