Härlig lördag:-)

For till Forum Nacka och fönstershoppade med sis, eller, fönstershoppade är väl inte riktigt rätt ord eftersom jag lade undan en vårjacka tills imorgon. En blå sån där fejk skinn från New Yorker, ja jag har redan en annan modell men jag är för tjock hahah. Fikade lite med, nice nice.


Sen käkade vi världens godaste chicken sallad när vi kom till sis, typ nyttigaste jag käkat på länge asså:-P


Och så färgade sis håret, blev inte som hon tänkt men jag tycker hon blev fin ändå i mörkare hår även om det är ovant att se henne så:-) Processen i bilder:
Före Mellan Efter
Sweet sis<3

Hon och hennes karl var så söta att de körde hem mig med hela vägen från Orminge till Södertälje, och thank God så svängde sis fel så vi hamnade på donken;-P Det var gott kan jag säga hehe. Nu blir det en kopp te och senaste Vampire Diaries och sen blir det nog däcknings mode faktiskt.

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0