Lots and lots

Mycket som händer nu asså, massor på gång jaoo. Sa jag att jag klippte mig igår föresten? Eller inte jag, mammas kompis klippte oss, hon är grym:-) Så här blev det iaf, klippte bara mina nötta toppar:-)

Flottish som fan, I know, men jag har sprungit rundor hela dagen hehe.

Idag har jag även ändrat mitt kontonummer till försäkringskassan eftersom det blev krångel med banker och så har jag pratat med AF om flytten och det finns en LIIIITEN chans att jag kan få den betald. Hoppas hoppas!! Jag harockså varit duktig och adressändrat och skaffat hemförsäkring, vuxenpoäng jao!:-P

På måndag har jag utbildningskontroll i stadskörning, fuckar jag inte upp det på något vis så blir det utbildningskontroll i landsväg och säkerhetskontroll och sedan lilla uppkörningen och sen är det inte långt kvar till den riktiga uppkörningen och mitt efterlängtade körkort. Ni får hålla tummarna för mig helt enkelt:-D

Imorgon ska jag ringa min hyresvärd och propsa på nya tapeter och försöka övertala dem att få välja själv. Vill verkligen inte ha de där blå som det är nu, hatar blå tapeter:-S Sen ska jag ringa min framtida arbetsgivare och se om vi kan klämma in en intervju nån dag och förhoppningsvis så kan vi bestämma start datum för jobb så jag kan få anställningsintyg snarast möjligt.

Nu är det dags för mig att börja med middagen, karibisk kyckling gryta som jag saknat så mycket. Något annat som jag redan saknar sönder är min underbara fina man, jag vet att jag sagt det innan men jag säger det igen: Han är den omtänksammaste, hetaste, finaste, smartaste och helt enkelt bästa pojkvännen man kan ha<3

Lots and lots of a lot:-P

Mali <3 Weli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0