Jag har en plan!

Men först kanske jag ska berätta lite om gårdagen. Jag for alltså till sthlm, af betalade flyget yeye! Jag hann med ca 40 min hos sis innan jag var tvungen att springa till intervjun hos Manpower. A.Ö var tyvärr inte där så jag fick träffa hans kollega istället. Vi kom jättebra överens och han tyckte att jag definitivt har den rätta Manpower andan så om det kommer in något passande jobb framöver så är det mitt:-) Efteråt träffade jag min älskade darling och vi gosade järnet och käkade och gosade lite till ända tills vi insåg var klockan var och var tvugna att skynda till flyget. Höll nästan på missa skiten asså, men ooh vad sweet det var under tiden.. Men alldeles för lite tid, som vanligt:-(

Vidare till min plan dårå. Jag ska försöka fixa en annan intervju på torsdag nästa vecka, för på torsdag kan jag hämta nyckeln till min lägenhet och på så sätt skulle jag slå två flugor i en smäll. Förhoppningsvis kommer jag hem med anställningsintyg och då har jag en chans att få flytten betald. Om det funkar så som jag planerat så kan jag inte annat än att säga slutet gott allting gott. Jag håller tummarna jaooo!

Nu ska jag slica lite kyckling, ska laga chicken teriyaki till middag, yummie yummie! Idag är en bra dag, bortsett från det fula, kalla och blöta vädret alltså..

Jag hittade en rätt skön vinterjacka idag på reapris, 300 kr bara. Damn jag vill köpa! Men jag får inte pengar förrän nästa vecka:-( Någon som vill förbarma sig tills dess?(A)

Kommentarer
Postat av: kristina

åå jag hoppas att du får jobbet och att dom spenderar åt dig heheh ... jag har varit ganska nere så jag har fan inte ätit förren nu så jag hoppas att du har sparat lite mat så du kan skicka till mig hehehe

2009-09-22 @ 22:28:58
URL: http://missfaussou.blogg.se/
Postat av: florence

hej gumman, ne inte alls, har ej en engen dator, men ska kanske få en idag tror jag. Men gu som jag är sugen på att blogga varje dag. Du vet själv hur jag e när det kommer frem till att blogga;)

Saknar dig mkt iaf <3

2009-09-23 @ 12:09:36
URL: http://floflo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0