.....

Sitter och laddar hem Weeds nu, någon sa detta var säsongsavslutningen och att det inte kommer fler episoder. Gosh säger jag bara. Hur ska de kunna klämma in så mycket i detta sista avsnitt så man inte sitter helt besviken eller förvirrad eferåt? Jaja.. Snart får jag veta.

Ikväll blir det bara att tvätta, kolla Weeds och äta lite mörk choklad med apelsinskalsbitar i och sen sova typ. Jag har varit trött från det att jag vaknade fram tills nu med bara någon timme i piggare tillstånd. Nu är jag sjukt trött men eftersom jag ska tvätta vid åtta tiden så blir det ingen tidig kväll:-(

Tänk om man kunde spendera dagarna som den här lilla kattpalten..

Hon ligger hos mig från förmidag till tidig kväll för att sedan kliva upp pigg och busig när resten av huset vill sova haha. Ja alltså, den där håriga saken som ligger där är alltså kattpalten, söt Stellish<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0