Sun (rain) day

Vaknade såhär imorse med utkletat smink och shit, men lika glad är jag för det för gårdagen var nice:-)


Igår kom Cleary över på pajmiddag, vi försökte göda upp henne som fan och mamma fick äntligen någon kvinna att dricka vin med:-P Jag gillar ju inte vin som ni kanske vet, cola är godare;-P




Sedan fick jag äran att köra bort till Emma för hon hade Thaimiddag och vi kom alldeles lagom till efterrätten. Gigantish fruktfat och bär med vit choklad och en sjuuukt god citronpaj, kan ju säga att huvudvärken jag lidit av hela dagen försvann där;-) Damn vad mys det var, gofika och trevligt folk!:-D Efteråt skulle vi på TC men det var en ut en in så jag hängde med på salsafest för första gången. Kan ju säga att jag kände mig som Baby i Dirty Dancing när jag kom in där med ögonen stora som tefat. Däremot fanns där ingen Patrick Swayze som tvingade mig att dansa så jag slapp skämma ut mig:-P




Jag har även en liten dansvideo och en bild på smygrökarn men de får ni inte se haha;-P No names!

Tack för en fin kväll!:-D

Kan även säga att jag käkade kantarellpaj till lunch idag med, fy sjutton vad god den är asså<3 Nu är det packning som gäller, om två dagar flyttar jag:-O

Kommentarer
Postat av: Clara

Hahaha du fick verkligen med hela kvällen :) kram

2009-10-04 @ 18:12:49
URL: http://claraistrue.blogspot.com
Postat av: Clara

BloggMalin är försvunnen :(

2009-10-13 @ 20:19:24
URL: http://claraistrue.blogspot.com
Postat av: Clara

Bloggmalin är borta :(

2009-10-13 @ 20:20:19
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0