Sugar Sucky Sucky

För er som missat det så är det mitt strippnamn på facebook eller nåt sånt.

Idag tog jag mig en riktig sovmorgon och vaknade med fruktansvärd värk i axlarna, stel som fan. Måste bero på de tunga väskorna igår, inte ens tigerbalsam hjälpe lite:-(

Jag har iaf varit lite effektiv och handlat diverse nödvändigheter på apoteket och sprungit en runda på systemet åt mamma, jag har även varit inne på AF och utfört viktigt skit där. Träffade på de här sweet galsen på stan, idag var det sol och skönt som fan, alla njöt av finvädret:-)


Nu är det slappa som gäller, eller inte riktigt. Ska baka brors favvomuffins och sen slinga håret på mama och kanske försöka samla ihop mina ägodelar om jag pallar senare. Damn jag känner mig stressad och slut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har väl inte så ont att du inte lagar mat imorgon?

2009-10-02 @ 19:03:33
URL: http://claraistrue.blogspot.com
Postat av: susie

hahah yea i know :P knas film det där.

söt bild på mig och nina duu :P

2009-10-04 @ 13:05:20
URL: http://mountainvalley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0