I'm connected! At last..

Det dröjde som fan I know, men jag är tillbaka, jag lever, jag har internet!!!:-D

Jag har förvånansvärt lite att skriva för stunden dock. Jag har varit på flera intervjuer men är fortfarande arbetslös. Oh well, I've got my hopes up iaf, efter regn kommer solsken liksom:-P

Kan ju bju på lite pics iaf.

Första teet ilägenheten, hur skulle jag kunna veta att skedarna skulle smälta liksom?:-P


Äntligen fick man kortet med, inte världens vackraste men it's mine! Hehe.


Sis har bytt soffa och målat om så nu är jag råavis på deras lägenhet


Bildbevis, I'm alive and well;-)


Jag har även träffat Elin och hennes råsöta vovve:-)


Lite pics på min skokartong som den ser ut i nuläget, förbättringar kommer göras under veckan dock:-P



Igår var jag hos sis, Saga hälsade på och hon hade tagit flyget helt själv. Vi fikade och kollade kläder och hade det mys.

Kommentarer
Postat av: Clara

Äntligen är du tillbak. Som jag saknat min lilla rödluva :)

2009-10-28 @ 19:12:59
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0