Crap!

Blev av med ena mobben igår visst:-/ Nu börjar jag ifrågasätta min karma liksom, vad har jag gjort för fel?:-O

Hade det kul med sis igår iaf, blev bara lite bild innan partajandet började men. Ain't we cute?;-)




Sitter och väntar på min karl just nu och dricker bakis te och lyssnar på Backstreet Boys och drömmer mig tillbaka till tiden då man inte hade mob. Jävla mobilincident asså.. Aja..

Strax ska jag skära till lite ingefära och stoppa i dosan. Nu är jag inne på sista snusen och efter den ska jag sluta hade jag tänkt. Håll tummarna jao, kommer jag bara igenom första dygnet så blir det nog bra:-) Jag har min älskling som stöttar mig också tack och lov, han är underbarast helt enkelt<3 Ikväll ska jag laga renskavsgryta och se vad han tycker om det, efter det blir det kanske den här bion som vi försökt ta oss till i flera månader haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0