Sömnlös i Södertälje

Damn vad jag har svårt att sova ibland asså.. Kollade På spaning med Bridget Jones tidigare och tänkte sedan sova. Tyvärr låg jag helt sömnlös och funderade över kärleken istället, det är många som har alla möjliga slags kärleksproblem nu, själv har jag det faktiskt ganska bra. Så bra att jag uppenbarligen omvänder bra saker till dåliga. Till exempel: Först blir jag glad över att han är ok med att jag håller hans hand och pussar honom offentligt, bara för att sedan fundera över varför inte HAN någon gång tar min hand eller pussar mig först. Messed up eller vad? Fast iofs, jag kanske inte vill tro på att allt är bra för när allt är bra så kan det ju bara bli sämre. Jag måste sluta med sånt dock och försöka låta mig själv vara glad helt enkelt.

Nyss kollade jag på Drömmarnas Horisont med Nicole Kidman och Tom Cruise, bra film faktiskt, och damn vad snygg Nicole är. Sånt hår vill jag också ha.


Kommentarer
Postat av: susie

Haha, yes så är det! Har världens bästa man ;) du har väl inte hunnit träffa honom, eller?

2009-11-23 @ 13:09:29
URL: http://mountainvalley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0