Well.

Ni undrar kanske om jag lever huh? Klart jag gör, alltid. Jag är bara seg med moodswings som heter duga.

I helgen var jag i Sthlm igen och sov på hotell med sego på fredagen och hos sis på lördagen. Det var myspys all the way på fredagen faktiskt och på lördagen blev det filmkväll med Hasse och lite nattligt besök hos sis på hennes jobb. Prövade även den nya hamburgaren på max, den med salami och gräslöksdressing, utan salamin dårå såklart. Fett god jaoo.

Just nu är jag nere som fan, vet inte om det är vädret, ekonomin eller det faktum att jag saknar sego. Håller på tvätta nu iaf, och bakar. Egentligen känner jag inte för att baka men jag fick nån konstig tvångstanke och satte igång med min famous banan och chokladkaka. Bild kommer snart när den är klar, välkommen på fika om ni blir sugna;-) Har även home made twix å snickers:-D

Jag har föresten börjat rita igen, first time in like.. säkert två år eller nåt:-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0