Myshelg

Jepp jepp. Här kommer lite pics:-D

Farmors fina trädgård


Felicia med pärlor i håret


Cykeltur och promenix i vackra vädret


Sötgrodan. Han fick ingen puss dock för jag tror redan jag hittat min prins;-)


Bror och fotbollsfarmor:-D


Det var ju tänkt att Felicia skulle köra men men hehe;-P


Idag är det för övrigt så varmt i luften att till och med jag har lust att kasta jackan. Funderar på om det vore värt att steka på balkongen ett tag men jag lär ju frysa för minsta vindpust:-/ Nej jag tror jag ska kolla Ugly Betty istället och dricka nyköpt cola och käka choklad. Mmm.. Choklad..

Jag undrar också vad mer jag kan packa bort och göra mig av med. På måndag ska jag försöka få tag i hyresvärden och beställa tid för besiktning. Så är det några lägenhetsgrejor ni vill ha så kom förbi i veckan och fynda, annars slängs de;-)

(5 dagar kvar, längtar!<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0