If you get there before I do, don't give up on me

Så vaknade man sådär extremtidigt imorse igen, före fuckin fyra! Sååå ovärt och jag fattar inte varför..

Värsta fina vädret ute idag, det ska visst vara hela helgen. Nice ju men vad är det för galna vindar vi har ute egentligen?

Oh oh oh imorgon kommer min sego mongo, jag är såååå glad!:-D Funderar fortfarande över vad jag ska laga för romantic dinner dock. Tips? Och var kan man köpa en inte alltför dyr fin stek? Nöt alltså, inte gris.

Nej nu är det epilering som gäller å sen pallra mig in till stan och fixa lite.

Kommentarer
Postat av: Clara

Ooh så du vaknar tidigt om dagarna :) KLockan 8 börjar vi spela. KOmmmer du? :) :)

2009-05-28 @ 15:56:18
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0