Meow.

Sov för länge idag, jävla halsen som krånglar på natten. Förkylning, kronisk jävla nässelfeber och mensvärk. Oh yay kan det bli bättre liksom? Kacsi som en katt också, I need my W, in sooo many ways..

Nu ska jag duscha och pyssla om mig själv lite. Just because I'm sick doesn't mean I can't feel pretty, eller.. Försöka går ju alltid haha.


Har nyss varit å övningskört med mamma. Det gick bra faktiskt, vi körde omkring på Böleäng och runt Volvo och Röbäck och lite här på Teg så jag skulle få köra i rondeller och korsningar. Egentligen så höll jag nog på att kissa på mig till och från, nervig som jag är, men mamma verkar känna av det varje gång och pratar lugnande och berömmer mig varje gång jag inte gör fel. Och även om jag gör fel så skriker hon inte. Jag känner mig som en glad hund som gjort rätt och viftar på svansen;-P Efteråt handlade jag lite choklad och sånt, det är den tiden på månaden jaoo, chocolate cravings haha. Kunde inte motstå naturgodiset heller, kanderade jordnötter, riskex med sojabönor, japanska riskakor, macadamianötter.. De sistnämnda är sjuuuukt goda faktiskt.


Nu ska jag ta och ladda hem en film och sen ringa mitt kära mongo medan han fortfarande är vid medvetande<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0