Late night blah by Sugah

Man kan tycka om varandra lika mycket. Men det sägs att en alltid älskar den andra mer. Jag är den "en", han är den andra. Det vet jag redan nu för så har det alltid varit. Jag älskar aldrig måttligt, håller aldrig tillbaka, jag vet inte hur man gör. Jag älskar alltid fullt ut. Men med den vetskapen att någon annan betyder mer för mig än vad jag gör för den personen så kommer alltid rädslan. "Kommer han lämna mig för att jag älskar honom för mycket?", "Borde jag dölja allt jag känner så han inte sticker?", "Är hans ord sanna, kan jag tro på dem, menade han verkligen det där eller var det jag som så gärna ville höra det att min hjärna fick det att låta som något mer än det faktiskt var?" Osv osv.. I boken jag läste häromdagen så var huvudpersonen så osäker på sig själv att hon inte kunde tro på att hennes kille älskade henne ens en bråkdel av vad hon älskade honom. Inte förrän hon såg ringen han tänkte fria till henne med blev hon säker på att han verkligen älskade henne. Jag hoppas inte jag är sån:-O Fast den killen lämnade ju henne iofs så fort han mötte hennes mycket snyggare och intressantare kompis:-O Så.. Egentligen, man vet aldrig.

Ursäkta mitt nattbabbel, men kolla klockan och lägg till det faktum att jag har bomull i skallen av förkylningen och att jag dessutom är ett emotional mensmonster. I know, I know, it's stupid. Men jag fortsätter nog bygga mina luftslott ett tag till och drömmer vidare. Vad vore vi utan drömmar och förhoppningar egentligen? Realistiska ja. Ufff. Not my style det vet ni haha.



Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am home again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am whole again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am young again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am fun again

However far away, I will always love you
However long I stay, I will always love you
Whatever words I say, I will always love you
I will always love you

Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am free again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am clean again

However far away, I will always love you
However long I stay, I will always love you
Whatever words I say, I will always love you
I will always love you

(The Cures version, originalet alltså, är bättre)


I' might get hurt, I know I might
but  I'll take the risk.
Coz I know there's also a chance
that I'll experience 
true happiness.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0