Surströmming

Nu vet jag med 100 % säkerhet att jag inte gillar surströmming längre. Lukten står jag däremot ut med, den är både kräkframkallande och hemtrevlig på samma gång:-P Jag käkade sill istället, fast bara lite, min matlust gick och gömde sig av nån anledning.

Usch jag är sjukt trött, så trött att jag skulle kunna lägga mig redan nu. Funderar på att gå ut på en promenad för att piggna till i det vackra vädret men det känns som meningslöst ändå, jag blir röksugen bara av tanken på en promenad utan vettigt mål. Och godis sugen jao.. Så går jag ut lär det bli den korta biten till affären och sen hem igen och äta godis och bli tjock och sen somna. Sucky sucky. Imorgon blir det gymkort så jag kan promenera dit istället i fortsättningen.


Jag har världens bästa bror<3 Han tog med mig till affären och bjöd på en M påse, yummie:-D Hoppas han kan träna på Tenton med så kan vi turas om att släpa dit varann när den andre inte orkar:-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0