Student

Igår tog lillebror studenten, jag blev så stolt att jag nästan började böla. Första gången ever man ser honom i kostym, troligen sista med haha:-P





Det är liksom.. Whoa..! Lillebror aka Kalsongmannen har blivit stor. Sååå stolt!

Medan han cruisade omkring i limo så var jag och sis på stan, jag klippte mig. Iiih! Har inte så bra bilder men.. Köpte ett par skor med, har letat efter liknande hur länge som helst så nu var det bara att slå till:-P


Sedan blev det studentfika hos mamma och jag käkade så jag nästan dog, några timmar senare var det middag hos pappa och då var jag helt säker på att jag skulle spy eller att magen skulle spricka. Byxknappen fick defenitivt knäppas upp och en rullator för att komma till bilen sen hade inte skadat;-P


Allt detta på en dag, fatta att jag nästan dog hehe;-)

På Ws begäran tänkte jag visa mina fräknar med, men de syns knappt pga blixten. Men jag lovar de finns där, du får se live nästa vecka luv:-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0