Piece of cake

Last cake standing.. Sista natten med kakan.. Make my cake.. Ååååh jag har precis bakat sista kakan i lägenheten, nu ska allt packas ner:-( Men oh vilken kaka det blev, perfektion! Och glasyren.. Heavenly jag sväääär!;-)


You know you want it.. Hehe

Lite chokladpaj finns kvar med. Sugen? Kom å plocka:-)

Nu när lägenheten snart är tom, jag känner mig lite vemodig faktiskt. Oh well.. Jag känner mig glad med och upprymd. Jag vet inte vad som väntar sen när jag far söderut men jag är inte orolig, jag vet att jag alltid klarar mig. Och jag har min sis där, ska bli så skönt att kunna sitta och prata med henne face too face istället för mob. Och min W, mitt kära sego mongo.. Ska bli sååå skönt att kunna hålla om honom och inte bara kiss him tru the phone:-P Med dem som tror på mig kan jag klara allt<3

Lördagkväll. Jag är en sån jävla tråkig torrboll asså. Vilken normal.. Ungdom höll jag på att säga men fuck, jag räknas väl som vuxen nu? Aja.. Vilken normal ensamstående (eller är jag ensamstående, jag kanske har en pojkvän? Damn jag vet inte, önskar jag visste..) människa är hemma och bakar, dricker cola och läser en bok en lördagkväll?? No one but me, I bet. Lyssnar på New Kids också, ännu en knas grej haha. Mobba mig bäst ni vill;-P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lyssnar på bästa musiken iaf ;)

2009-06-07 @ 12:08:28
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0