I see sun!

Fast nyss regnade det iofs. Lär ju regna igen när jag väl ska cykla omkring ute med:-S

Jaha.. Ni kanske undrar vad jag gör vaken nu? Well.. Antingen så tror ni säkert jag har fått någonting meningsfullt att göra, typ som att kliva upp som normalt folk och jobba och tjäna pengar. Eller så känner ni mig och vet att jag har nattugglat mig nu igen och således inte sovit alls. Nu är jag dock trött. Men jag håller på att tvätta och har sedan ett fortsatt fullspäckat schema så någon sömn blir det inte förrän ikväll.

Föresten så ska jag berätta en sak för er. Jag har hittat mannen i mitt liv. Jag tror this is it asså. Min W är det bästa som finns och vi ska gifta oss en vacker dag, oh ja, punkt slut;-D Och sedan få grymt vackra, intelligenta, underbara och lättuppfostrade kiddos. En tjej och en kille, tvillingar såklart, på min födelsedag, eller eventuellt nån varm solig dag på året, kanske på våren eller sensommaren. Jepp jepp så är det. Bara så ni vet. Ja och sen kommer vi såklart sitta i våran hammock på ålderns höst och vara lyckliga och skaka på huvudet åt alla som skiljer sig istället för att köra på med lite old fashioned romance. Jaoooo!:-D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0