I did it!

Ja alltså.. Jag körde hem hela vägen från mamma, i E4 korsningen som varit min skräck från första dagen jag satt mig i förarsätet. I did it! Utan att vare sig få kärringstopp eller kissa på mig wohoo!:-P Däremot så körde jag bara 30 för det var så läskigt och sen fick jag kärringstopp i rondellen här på Teg istället, han i bilen bakom såg sådär lagom road ut haha.

Emmas fika var mys, så längesen man såg alla och my god, vad alla minnen från barndomen kom tillbaka:-) Tur som fan jag följde med till Emmaus sen, gjorde världens kap, en resväska a'la the good old fashioned movie star times typ för bara 25 kr. Den ska jag använda när jag ska till Sthlm, måste klä mig lite sådär kvinnligt mystiskt också så jag matchar väskan;-P


Och för er som inte bor i Norrland ska jag berätta en riktig skräckis: Det haglade här idag!:-O UUUUFFFF!!! Men vi har åtminstone sol nu, tack och lov. Men fan ingen värme:-(

Jag måste föresten klippa mig, mamma säger att mitt hår är risigt som fan och hon har rätt. Men vad ska jag göra med skiten egentligen, hur ska jag klippa då? Förslag pleeease?


Nu ska jag baka en ny banan och chokladkaka. Nu jävlar liksom, den ska fan inte få vinna! Den här gången ska jag inte pilla bort ströbröd över slasken. Kakjävel..

My god vilken huvudvärk jag fick av att köra, jag och bilar går inte ihop egentligen.





(Picture me singin aiit? Med Jordan Knight röst hahah:)

"There's just so muuuuch that I wanna saaaay
but when I look at yooouu all my thoughts get in the way!
I'll be loving you foreeeeveeer, just as looong as you want me to beee
I'll be loving you foreeeeever, all this love's for youuu and meeee"



Kommentarer
Postat av: Mamma

Svär inte så mycket!!

2009-06-06 @ 21:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0