Från ett beroende till ett annat

Cola, sweet sweet cola.. Usch jag är beroende asså. Idag höll jag mig från att köpa, istället köpte jag naturgodis och skulle vara lite sådär halvt nyttig men ändå dämpa sötsuget. Funkar icket!:-( Jävla mens, den förvärrar läget med säkert 100%..

Idag när jag kom hem från övningskörning med mamma så hade kattskrället lämnat en present på min matta. Tack och lov ingen sån där brun illaluktande sak men däremot en spya. Mmm.. Lovely.. Not. Nej nu håller jag tamejfan på att bli kräksjuk själv av allt choklad doppat naturgodis jag hetsätit så jag ska gå och dricka en kopp te och sen är det läggdags. Kul va? Neh I know, sucks.

Saknar min knäppismongo som fan nu. Trodde aldrig jag skulle ha long distance förhållande igen asså. Men han är värd väntan, på honom skulle jag kunna vänta för alltid. Marry me W, me luv you long time;-P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0