"Den jag ville ha"

Jag har precis läst klart en bok jag lånade av mamma, Den jag ville ha, heter den och när jag läst klart de sista raderna så kände jag mig sådär extremt kärlekskrank som jag alltid blir av såna böcker och filmer och fick en översvallande lust att ringa W. And so I did. My goood vad jag saknar honom! Han var och spelade biljard med polarna. Mina vänner vet att han finns i mitt liv och vilken roll han spelar för mig men jag undrar lite.. Vet hans omgivning att jag finns? Eller är jag bara en brud liksom, eller.. Nada? Hmm hmm.

Jag saknar den gamla goda tiden i skåne, biljardkvällarna på Sharkys och spelningarna i Malmö bland annat. Vad säger du Fluffy, ska vi inte dra en biljard nån kväll eller nån eftermiddag?

Idag kom Stefan och hjälpte mig flytta lite saker till förrådet i deras källare, den obebodda känslan smyger sig på mer och mer här. Snart kommer dagen då detta inte längre kommer kännas som mitt hem, med det menar jag den dagen då jag flyttar mina bakgrejor så jag inte längre kan svänga ihop en kaka när jag känner för det;-) Alltför snart..

Just nu äter jag violglass och försöker svalka min stackars hals. Musklerna har börjat värka som fan och jag har varit trött och hängig hela dagen:-(

Någon som har en nokialaddare till salu föresten? I need one, fast, and badly!

I'm in love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0