Uteliv

Faktiskt, idag har jag fått komma ut lite och vara social. Jag har varit med min morbror och Stefan (mammas pojkvän) och spelat på hästar för första gången, druckit en supergod drink med färska hallon i på O'learys, spelat på en sån där automat och ätit pommes. Det var trevligt även fast jag blivit tvungen att inse att det här med snabba pengar inte är min grej. Alls. Dvs jag förlorade varenda öre jag satsade.

Tror den innehöll (förutom hallonen) lime, bacardi razz, nån röd sån där drinkblandning, rörsocker och något mer.
Supergod i alla fall<3

Dumma spelautomater som vägrade göra oss rika..

Föresten när det kommer till det här med snabba pengar, jag är nog mer tursam med den vanliga sortens pengatjäning. Hårt arbete alltså. Så jag vill än en gång passa på att upplysa er om att jag är flitig som få och väldigt serviceinriktad;-) Ni kan betala mig för nästan allt. Te.x matlagning, bakning, städning, biltvätt och till och med även massage ibland. Bara så ni vet, om ni skulle ha pengar över och helt enkelt inte orkar ta itu med ovanstående själv;-P Kom med förslag också om ni vill, jag skulle till exempel kunna vara er personal shopper när ni inte pallar åka och handla själva. Ja ni fattar poängen:-)

Det här är föresten stackars Stellan som vi försöker hålla aktiverad på dagtid så även hon vänder tillbaka på dygnet. Hon är ungefär lika opepp som jag är för tillfället på att sova på nätterna.


Nu ska jag dock försöka sova. Imorgon ska jag nämligen upp tidigt så jag kan köpa världens sötaste klänning som jag lagt undan och även handla en skateboard med tillbehör till min syster som fyller 6 år nästa vecka<3

Synd bara att det inte fanns någon lite mer tjejig skateboard i juniorsize än denna. Ska gå in på Stadium imorgon och kolla om de inte har fler att välja mellan där än de har på hemsidan. Hoppas!

G'nite my little sweetlings all over!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0