Trött

Helt sjukt vad trött man kan bli av en dag på stan. Varmt var det med och jag fick höra flera gånger av äldre damer att oh så tjusig var var. Jag ska börja ha långkjol oftare;-P Träffade massa folk på stan med för ovanlighetens skull:-)
Jag pallar inte skriva mer nu, håller på flytta alla tusentals bilder till usb minne nu så jag äntligen kan byta från windows 2000 till xp. Anledningen till att jag verkligen måste göra detta nu är att teknikmagasinet gav mig en webcam som man måste ha xp till trots att jag sa att jag måste ha till 2000. Dåligt! Här kommer lite pics iaf.

Träffade Lillemor och hennes söta kiddos och Clara och Emma som peppar för Thailand, lyllo!!

Träffade även de här två sötnosarna:-)

Och såklart de här två grabbsen:-)

Ja titta så tjuuusig jag var idag:-P

Dagens inköp: Onyttig mat. Klocka på rea på Guldfynd. Super reade dojjor från Wedins och ett par jättebilliga dösnygga jeans från Bikbok. Ok det syns inte hur snygga de är, men jag lovar jag blir iaf skitfin i dem. Me like..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0