Stockholm (Weli) i mitt hjärta

Kom hem vid halv elva idag, heeelt slut. Men gårdagen var fin iaf, trots att inget gick som det skulle. Träffade sis på hennes jobb en sväng innan jag skulle kolla lägenhet. Självklart började det regna, spöregna, och jag var tvungen att köpa paraply. Det jävliga är att när jag kom ut från affären hade regnet slutat och kom aldrig tillbaka. Lägenheten var nice men såklart ville alla ha den så för mig var det kört eftersom jag hade dåligt platsnummer:-(



Hittade en kompis utanför sis jobb<3


När jag satt på plattan och funderade på jobb så såg jag Manpower texten där på huset som rena uppenbarelsen och gick in. Damn vad trevlig personal! Och deras cappuccino är ju himmelriket, me like. Iaf så gick det som så att Arne från Industri och Logistik ska ringa mig senare i veckan, han fick veta att jag jobbat på Volvo och då blev jag nog lite intressant:-) Hoppas på det bästa nu asså;-D

Sen kom min älskling, min älskade älskling och plockade upp mig efter sitt jobb. Vi for och käkade romantisk McDonkan nere vid en strand och myste. Daaaamn vad han är fin asså! Jag har den bästa, finaste killen som finns<3 Sen tog han mig till en fin takutsikt och sen missade jag tåget hem.


Jo jag vet, jag sitter här nu så jag tog mig ju hem eller hur:-P Efter många om och men (och springande till skitbussar som inte tar fler passagerare och kundtjänst skit hit och dit) så hittade luv en biljett åt mig med sista natt tåget. Min räddare i nöden säger jag bara.. Längtar dock redan till torsdag så vi får ses igen. Maaaan, I'm addicted. Eller är det kanske bara kärlek? Shit är det såhär det är att vara kär? Jag måste ha glömt. För jag har aldrig känt det såhär förut:-O

Heeelt slut. Nu är det bara äta, läsa bok och sova som gäller. Mer pallar jag nog inte idag.

Kommentarer
Postat av: clara

ska han hälsa på dig nu?

2009-07-15 @ 17:42:05
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0