Så var det helg

Kvällen kommer att bli spenderad i Ume å inte Täfte som planerat. Imorrn ska jag dock ut till farmor å farfar å laga mat å övningsköra och ta det lugnt. Idag kommer Flower å hälsar på, eller ikväll rättare sagt och sen blire lite partajande typ. Hon anländer nio så jag funderar på att ge gymet ett nytt försök vid sju-åtta tiden ikväll å sen möta upp henne. Upp på hästen igen så att säga, jag måste komma över min gymskräck, annars har jag slängt bort nästan 600 spänn ju:-O

Ååh om bara min man vore här, så kunde han följa med och visa hur allt funkar och pussa på mig när jag blir rädd och vill fly hem haha. Nä men seriöst asså.. JAG SAKNAR SÖNDER!!:'-(






You mean the world to me<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0