Inte nykter

Det var en bra kväll ikväll. Sen gick nåt snett och jag fick nån flipp i huvudet och bara tagg därifrån. Jag tror jag är fulast i världen, verkligen. Min kropp är grym faktiskt, men mitt jävla face.. I'm god damn mothafuckin ugly. Och inget smink i världen hjälper mot det. Hur i helvete kan man bli onykter på två cider och lite likör föresten? Jag kände inte v det innan men på hemvägen, den hemvägen som en svart taxi gjorde en u sväng bara för att fråga om jag ville ha taxi, kanske såg jag ut som en jävla hoe eller nåt för han backade bakåt igen och sa han kunde köra mig hem gratis, jag sa nej tack jag är på väg till min cykel. Konstiga människa.. han alltså, inte jag. När jag satt på cykeln höll jag även på  att köra in i en stolpe, jag klarade mig i sista sekund.

Damn jag behöver råd.. Jag har chans att få värsta tvåan i stockholm city, men.. Hur ska jag ha råd med den? En sån här chans kommer inte igen liksom..:-O


Söta Flower innan förfesten:-)




Sod off fuck you I'm tired, retarded and I'm out PEACE

Kommentarer
Postat av: Nas

så snygg klänning, här har vi ännu en som är leopardfantast :D

2009-07-05 @ 21:40:57
Postat av: Jenny bo benny banana fanna foe fenny etc.

Sötnos! Du är inte ful alls, nånstans! :D

2009-07-06 @ 17:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0