Gottegris

Här sitter jag och mumsar godis. 0,3 kilo godis närmare bestämt. Har även en marabou som väntar och cola:-) Jag tröstäter bara så ni vet. Min älskling kan inte komma:-( För en stund sedan kom jag hem från Ica Maxi, egentligen skulle jag kört dit men pga mitt skoskav så går jag som ett tvättäkta mongo och kan inte köra bil. Idag har jag ägnat mig åt inte bara tröstätning utan även tröstshopping. Här är resultatet:

Faktiskt rätt så tjejiga saker för en gångs skull, fast det enda som inte var impulsköp var klänningen.
Men kolla ballerinaskorna, de kostade bara 29 kr paret. Hur kan man låta bli liksom?:-P


Funderar nu över om jag ska kolla lite film eller om jag helt enkelt ska däcka rätt och slätt.


I'm feeling lost and so blue
oh darling, how I need you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0