Glädje

Har jag tur så väntar antingen jobb för Manpower eller ett renhållningsföretag som heter Pima AB när jag flyttar ned. Jag ska höra av mig till båda när det börjar närma sig flytt, oooh jag är så glad! Får jag jobb så vore det rena drömmen ju:-D Då fattas bara lägenhet. Visseligen har min älskling sagt att jag får bo hos honom tills jag hittar något, men jag vågar inte, jag är skiträdd att han skulle bli less på mig då och det vill jag ju inte. Jag vill att vi ska sakna varandra varje minut vi är utan varandra även när jag flyttat ned och det går ju inte om vi bor tillsammans:-P

Lovely dag. Just nu väntar jag på att steken ska bräsera färdigt så jag kan bli klar med maten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0