Everything's gonna be ok

Först vill jag bara säga grattis till kära farmor som fyller 71 år idag<3 Imorgon ska hon å farfar komma och äta hos oss och jag ska laga colamarinerad stek, yummie I tell ya!;-D

För en stund sedan ringde jag till Arne på Industri och Logistikavdelningen på Manpower, han visste direkt vem jag är och vi kom överens om att hålla kontakt och även höras innan jag flyttar till Stockholm så ska han se om han inte kan ordna något åt mig. Ooh how lovely det vore om jag kunde få börja jobba direkt när jag flyttar ned, och inom det området också, me like! En vacker dag ska jag bli produktionsledare och tjäna storkovan och ha ett mysigt café vid sidan om som alla kommer älska;-P

Idag är en bra dag helt enkelt^^

Jag älskar dig Weli<3



Föresten, jag kunde inte hålla mig när jag såg HMs nya höstkollektion för hemmet. I natt beställde jag dessa:

Och två såna här stora härliga badlakan<3

Jag vet, jag har inte ens lägenhet att ha något i, men sen när jag har det så kommer jag mysa järnet även i badrummet:-)

Nästa månad ska jag köpa dessa underbara grejer:

Badrumsmatta, gästhanddukar (och vanliga såklart), påslakanset och extra zebra örngott, jag är kääääär!<3
Ni som känner mig, ni vet att jag inte har något val, jag helt enkelt måste ha allt detta;-P HM, I love you for this hahah

Kommentarer
Postat av: Florence

like them thu ;). Nicea färger :)

2009-07-22 @ 23:47:00
URL: http://floflo.devote.se
Postat av: susie

omg. Det där påslakan-setet ska jag också ha. Beställer nu.

2009-07-23 @ 09:34:03
URL: http://mountainvalley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0