....

Vilken dag.. Försov mig imorse, uppenbarligen kan man bara snooza två gånger för efter det när man trycker snooz så piper inte alarmet mer:-O

Idag hade jag min sista körlektion innan deras semester, lärde mig att parkera minsann, både backning och inkörning. Det känns lättare nu när jag vet de smidigaste sätten att göra det på:-) Jag klarade även en till fas i teorin så nu blir det inte lika mycket att göra under månaden:-D När jag satt och pluggade teori så kom Nasrin och skrämde skiten ur mig, hon skulle köra och har kommit waaaay längre än mig, fast hon är ju typ naturligt grym på körning, det är inte jag haha. Måste även berätta det värsta. Jag satt ute och väntade på henne iklädd min sis gamla jeans med hål på arslet, vad kryper upp i hålet om inte myrjävlar, yes yes MYRJÄVLAR I MINA BYXOR!! Panik kan jag ju säga. Nu har jag ett konstigt bett på benet och det känns som myror överallt:-O
Ja kolla jag träffade en människa för första gången på flera veckor:-P
Nasrin snygg och sommrig as always:-)


Satt på apan och käkade en glass när jag fick syn på denna, lätt jag vill ha!:-D


Nu sitter jag och gruvar, jag ska träna idag, jag SKA. Men det känns jätteläskigt, jag vet ju tamejfan inte hur man gör typ hahah. Och dessutom står det i papprena att man inte ens får snusa där inne, ok rökning fattar jag, alkohol fattar jag, men god damnit kom igen, snusning?? Fuck that jag tänker minsann inte ta ut min snus i alla fall.

Wella wella.. Smell ya later!



Men kuuul då. Jag hatar träning. Eller jag hatar inte träning, jag hatar min noja. Jag var faktiskt på gymet, såg inte en människa på första våningen så jag andades ut och hittade till konditionsgrejerna. Jag valde en sån där maskin som man trampar på, typ en trappmaskin fast åt sidorna istället. Efter en stunds pillande lyckades jag ställa in rätt och tänkte trampa i en kvart och sen prova lite annat. Sen kom det massa folk, två killar tog maskinerna bakom mig. Då kom nojan, tänk om jag ser ut som värsta mesen? Sen hörde jag en av dem skratta till, säkert för han tittade på mig, han pekade säkert till sin kompis också så han också skrattade åt hur dum jag såg ut där jag trampade på fel sätt värre än jävla bambi på hal is.. De tre sista minutrarna gick sååååå sakta, allt jag kunde tänka på var att jag ville bort därifrån så de inte kunde skratta åt mig mer:-O Så alltså, jag tränade en kvart idag och cyklade sen hem igen, skamsen och missnöjd.

Vilka dagar och tider tränar folk mest sällan? Nån träningstönt som vet rutinerna? Jag måste ta reda på det iaf, för DÅ ska jag träna, när alla andra är "upptagna" med annat.

Tack och hej. Nu ska jag duscha och sen skära ananas och sen köra iväg mammas bil till biltvätten, med henne i passagerarsätet såklart:-P

Nån som behöver bilen tvättad föresten? Skit i sån där automat tvätt, jag gör det för halva priset, iklädd bikini om så önskas;-P Hehe. Jag kan även städa ditt hem, baka kakor, laga mat, klippa gräs, måla hus m.m till låga fina slavpriser;-D

Kommentarer
Postat av: Nas

hahahaha myrorna...det var det roligaste!!

2009-07-02 @ 23:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0