Finally!

Nu är jag inte helt arbetslös längre, nu kan jag äntligen börja tjäna lite (väldigt lite iofs men..) pengar på mitt skönhetsproduktsberoende. Jag har blivit säljkonsulent för Oriflame och det känns jättekul. Tror iofs att min bästa kund kommer att bli jag själv men det är kul ändå. Något att fördriva tiden med och kanske något mer att fylla ut mitt CV med också. Jag känner peppen;D

http://my.oriflame.se/sugah

Välkommen att beställa, de har prisvärda produkter för både tjejer och killar:) Om ni är nyfikna på något så fråga mig gärna. Jag eller någon jag känner har kanske prövat just den produkten Du undrar över eller så kanske jag har den hemma som prov.

Puss!



Nähä inte det inte. Länken funkar inte man måste visst vara inloggad. Hmm.. Oh well. Fixas senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0