Dålig dygnsrytm

Så har man vänt på dygnet igen. Funderar på att skita i att sova men vet inte riktigt vilket tidsfördriv jag ska hänge mig åt i så fall. kommer inte på några värda filmer eller serier att ladda hem och L är inte vaken/inne på sin msn så jag kan inte få några bra tips heller:( Har precis kollat nästan hela nya säsongen av Top model iaf, alla utom sista som jag väntar på. Väntar även otåligt på A-kassan som kommer på torsdag, då ska jag öppna ett sparkonto hos Akelius med bra ränta. Man kan välja mellan tre olika, vet inte vilket jag ska ta än men funderar på 4-månaders kontot.

http://www.akelius.se/spar/raenta.asp?test=1&sice=2

För övrigt så fick jag svar idag (han skulle svarat i helgen) från killen med lägenheten. Svaret jag väntade på var om en tid för visning eftersom han skickat bilder och undrat om vi fortfarande var intresserade. Jag svarade att det var vi och han skrev han skulle återkomma om en tid under helgen. Nu idag (efter tre påminnelser och tjat) svarar han med ett kort: "Bara 1:an finns kvar." Vafan!? Inte professionellt asså.. Oh well.. Verkar inte bli nån trea för mig och Flower after all:(

Kom på att senaste Gossip Girl kom ut igår, om några minuter ska jag kika:)

Imorgon ska jag till Af och prata arbetsmarknadsutbildning med dem. Ska även ringa på några jobb, kolla lite lägenheter och snacka med en frisör. Nu är jag less på henna och ska gå tillbaka till min naturliga hårfärg, vad den nu är, och klippa bort mina svintotoppar:)

Sweet dreams..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0