Trouble sleeping again..

Så det blev senaste Nip/Tuck i soffan istället. För er som inte sett episode 17 än, ooh my goood säger jag bara! Episode 16 med för den delen, har ni inte kommit så långt så måste ni verkligen bara ladda ner på direkten, ni kommer dö jag svär!;-)


Well nu är klockan två och jag har big plans på att släpa arslet ner till tvättstugan kl 7, alltså om fem timmar. Frågan är bara om jag hittar nåt bra tidsfördriv under tiden eller om jag kommer däcka sådär lagom precis innan och fucka hela dagen som jag gjorde igår..?

Jag har föresten fått anmälningsblanketten till Venedig nu. Är fortfarande väldigt osäker på om jag ska fara eller inte. Det kostar mig 1100 i depositionsavgift som jag får tillbaka så fort jag kommer fram och kan använda som fickpengar eller så. Men jag vet inte om jag ens har råd att unna mig själv det asså.. Kommer ju gå en del när jag och sis ska till fjällen i mars med och Csn har höjt mina återbetalningar med nästan dubbelt så mycket som jag räknat med. Det blir att leva snålt nu, inga mer parfymer eller kläder på ett tag:'-(

Kommentarer
Postat av: Florence

En av de bästa serierna som sagt ;)...

2009-02-03 @ 09:45:55
URL: http://floflo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0