Shoo

En liten sammanfattning på flera fina dagar kanske?:-)

Jag åkte ju till farmor och farfar i onsdags för att bli svets och bilproffs, det gick ganska fint faktiskt. Svetsa är verkligen skitkul och det är underbart att ha farföräldrar som är så duktiga och kan lära mig saker jag är intresserad av. Bilkörningen gick det kanske sämre med, stel som en pinne och nervös som få gjorde jag mitt bästa för att inte kvadda farfars bil i ett dike, och trots att jag var nära blev han inte hysterisk. Madde jag fattar vad du menar nu med att farfar är bra att köra med:-) Jag åt mig tjock på asgod mat med, om bara farmor visste hur grym hon är, inte bara på att laga mat utan rent allmänt. Hon är coolast i världen asså!:-D Här är lite pics därifrån:
 
Miniskotern här uppe, remember the good old days in Yttersjö nån?:-P

Idag var jag också på synundersökning inför körkortet och jag hade ovanligt bra syn, sweet sweet. Farfar ska låta mig gå trafikskola så jag äntligen kan ta körkortet, ännu mer sweeeeet jao! Jag hade 10 min innan synundersökningen så jag gick in på Popshop som ligger brevid och hittade såklart massa reagrejer, kom ut med en födelsedagspresent till bror (ej rea men ooh jag kunde inte låta bli) och ett playboy fia med knuff och en gigantish väckarklocka som jag troligtvis inte kommer våga använda eftersom grannarna lär klaga sönder för den låter såååå ohyggligt. Pics:


Ikväll har jag varit med grabbarna på Liljansberget och chillat innan de skulle ut. Jag har ytterligare ett mål nu förutom svetsutbildning och körkort: att göra K tjock. Time will tell if it works out;-) Fast med tanke på min history med män och tjockhet lär det inte bli några probs, bortsett från att jag inte bor med honom haha. I luv you my sweetlings! Nu sitter jag hemma och har precis tryckt in min "svetskonst" i en ram och hängt upp på väggen hehe man kan ju fan tro att den är köpt på Gallerix;-P Don't you think?


Oh and by the way.. kan ju ge er ett gott skratt när jag ändå är igång ey. Gissa vad som hände på hemvägen från grabbsen? Jo, jag var sjukt sugen på cola och nåt onyttigt så jag poppade in på Shell och köpte en cola och en mezzaluna med kyckling och pesto. När jag betalat stoppade killen i kassan in min cola i en påse och lade fram och jag tog den och gick ut med musiken dånande på högsta volym i öronen. Jag tyckte jag hörde någon ropa men antog att det var de i bilen utanför som ropade på chauffören. Guess what jag kommer på halvvägs hem? Min mezzaluna såklart, som jag var så dösugen på. Den måste ju värmas i ugnen där i 5 min, så det var ju såklart mig de ropade på och jag bara gick. Sure jag hade kunnat gå tillbaka, hade bara tagit typ en minut, men det var för pinsamt. Så nu fick jag steka en burgare istället och min underbara mezzaluna ligger färdig att ätas på Shell. FAN.

Imorgon ska F komma hit och vi ska plugga teori tillsammans. Förra gången lagade han mat så imorrn ska jag jävlar laga en go middag till honom jao, hope he likes it:-) Ska försöka övertala honom att spela ett parti playboy fia med mig också. Flower kommer nog hem imorrn med så kanske hinner hon spela med oss? Hoppas jao, the more the merrier eller hur det nu stavas:-P

Såg att jag blivit utmanad så nu ska jag se vilken hiskelig bild som kommer upp hehe. Puss my beloved ones!

Ps: Gu vad jag känner mig kärleksfull idag, har nästan lust att dra tillbaka till grabbsen en sväng och ge dem en stoooor björnkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0