Doh.

"Jag ska aldrig mer dricka" har jag god lust att säga, men då skulle jag troligtvis ljuga så jag låter bli. Det var faktiskt kul igår och jag är inte bakis, eller bara aningens iaf.. Däremot så har jag dagen efter ångest.

- Jag har lyckats trasha min fot så det gör ont att gå
- Utan att tänka på det så lånade jag ut min absolut sista hundring trots att jag behöver den själv
- Troligtvis kommer jag byta nummer fortast möjligt också eftersom jag gav ut det till nån snubbe som igår verkade väldigt kul men idag inser jag ju såklart att människor av det motsatta könet aldrig har siktet inställt på vänskap när de snackar med tjejer på krogen. Crap!
- Och så det faktum att jag är aningens generad idag. Lobotomi tack.

Sorry sis att jag ringde dig så sent haha.

Ska till mamma strax och käka go middag. Skriver mer sen, kanske får ni nån bild att kika på med haha har inte kollat hur gårdagens fyllebilder blev;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0