Sick perhaps?

För det första, igår gick jag och lade mig och vaknade mitt i natten av att en psykopatinbrottstjuvmördare tog sig in genom ytterdörren och skrämde livet ur mig. Sen insåg jag att det bara var min kära karl som försökte smyga in lite sådär tyst och ville gosa och sova lite med mig. Råååmys, och lite sådär romantic. Ooooh I luv him soo<3

Idag har jag träffat sis när hon slutade jobbet. Tanken var att vi skulle ses och handla julklappar tillsammans men vi tänkte inte på att allt stänger tidigare på lördagar. Vilket resulterade i att de bra affärerna hann stänga och vi fick inget handlat, förutom varsin burgare på BK som för övrigt var god som fan:-)

Och föresten, are you blind or what?? Sis har ju färgat håret dammit, är det ingen som ser förutom jag?:-O


I tre fyra dagar har jag nu gått omkring med lite halsont, men idag är det värre gånger tre. Har en känsla av att jag kommer må ännu värre imorgon:-(





My darling.. Kom med chicken soup and hugs please, pleeeaaasee?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0