I'm the exeption, not the rule

Ja jag har precis sett He's just not that into you, oh den var bra ju:-D Inte lika chickflick som Confessions of a shopaholic men definitivt mindre förutsägbar. I like.

Just nu spöregnar det ute och blixten har slagit ned fem gånger. Ja jag är rädd. Men om jag stänger av datorn så kan jag inte kolla på alla bilder på mitt älsklingsmongo. (Mongo luv, om du läser det här, jagsaknardigsåmycketattjagtrorjagfårenhjärtattacksnart!!)

Nu är det läggdags. Klockan är över tolv och jag är insmord i kokoskräm och håret är flätat i de fulaste inbakade flätorna man kan tänka sig. Nej, ni får inte se bild och nej, jag ska inte ha det så, jag vill bara ha liiite lockigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Clara

Stumpis, är du rödhårig nu? Tack för alla komplimanger, shit. Om du vill kan du följa med till Iksu ngn gång. Jag kanske kan fixa freetickets ;)



Kanske finna bullar kvar, men jag kan baka fler..hihi pöss

2009-08-12 @ 06:50:50
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0