Weeeei

No sleep men lika glad är jag för det. Solen skiner, jag har duschat och har precis bakat botten till mina hemmagjorda Twix. Strax ska jag springa till affären och handla det som fattas och göra klart resten. Packningen är klar för yes yes oh yay jag ska till Sthlm och leka sommar i helgen. Ja titta här vem som finally dykt upp i Ume föresten

Jadå Mo är här och fixar sina sista grejor jao.

I natt har jag, som såååå många andra nätter, babblat med telefondrogen/ sego/ Weli haha ja kärt barn har många namn. Imorgon ska vi ses. Det är så sjukt lovely att äntligen har hittat någon som ligger på samma nivå som jag själv (i mansförpackning dessutom:-P) och som förstår mig utan att jag ens behöver säga något och som jämt (JÄMT!) får mig att skratta sönder mig så jag får träningsvärk i både magen och kinderna hehe. Just lovely jaoo..

Well.. C ya!

Kommentarer
Postat av: Florence

hehe samma här! nic pic btw :P. hihi

2009-05-06 @ 17:59:23
URL: http://floflo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0