Sommar på G!

Ååh vilken underbar dag det har varit! Älskling körde mig till truckstället idag eftersom det var första gången och väl där gjorde vi teoriprov och snackade skit medan vi drack te/kaffe precis som en stor familj, soo nice jao. Synd att allt är slut nästa vecka då ses vi inte mer:-(

På lunchen hämtade Weli mig igen och vi käkade donken och solen sken och jag kände mig så lycklig. Sen blev det ingen mer lektion så han skjutsade mig hem och till affären. Ååååhw han är så fiiiiin, I'm soooo in luuv!<3 Satte mig på trappan utanför porten och pratade med Flower i telefon en stund sedan, damn vad jag saknar henne:-( Men nu när hon flyttat till Nyköping kan vi lättare ses:-) Jag hoppas på att hon kan komma nästa helg så kan vi mysa och käka hihi:-D

Eftersom sommaren närmar sig så blev jag inspired när det gäller brillor, såg dessa på en sida och jag tror att jag KANSKE skulle kunna passa i dem;-P Vilka skulle se minst knas ut på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0