Cooolish!

Så var ska jag börja..? Kan ju säga att halsen blivit åt helvete nu och det känns inte som att jag är på bättringsvägen:-( Men hoppas iaf. Vore skönt att kunna andas utan att hosta och jag vill veeerkligen kunna gå på party på lördag.

Igår provbakade jag lite kladdmuffins med marängtopp som ska skickas upp till lillebror, vettefan om det är smeten eller ugnen som är annorlunda men resultatet är inte riktigt som det brukar, bakade fler idag och maaaan jag undrar hur de ska gå att frakta utan att all maräng spricker:-O


Idag när posten kom så droppade det, förutom reklam, ned två brev. Det ena från AF och det andra från Lernia. Jag kom in på den förberedande Lager och logistikutbildningen (som är i en vecka) hos Lernia på Liljeholmen så med start på måndag ska jag vara där. På tisdag har jag intervju med Proffice och sen får vi se vad som händer om jag börjar jobba eller fortsätter utbildningen och får truckkort och jobbar på lager.

Damn vad jag är slut nu, trots 8,5 timmes sömn så känner jag mig tung och trött i kroppen. Funderar på om jag ska laga middag nu eller först fara till apoteket och köpa anti förkylnings saker.. What to do? Råseeeeg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0