Önskelista forts

  • Bredare lakan
  • Fler kuddar
  • Ett till täcke
  • Leopard & zebramönstrade påslakanset från HM Home
  • Leopard & zebramönstrade handdukar från HM Home
  • Zebramönstrad badrumsmatta från HM Home
  • En större lägenhet med dusch och kök närmare stan
  • Ett jobb utan slavlön
  • Nya tallrikar, typ i stil med sånadär flashiga fyrkantiga som sis har
  • Återigen, en symaskin, eftersom den andra trashades av ett visst ex:-(
  • Tepåsar i mängder av smaker, I luuuv tea!:-D
  • Rökelser med kokosdoft
  • Parfymer som luktar mango, kokos eller vanilj
  • Sånt där som gör att man slutar bita på naglarna
  • Matchande undies
  • Strumpbyxor
  • Doftljus
  • Wild Africa Cream & Amarula
  • Grönt & färgglatt till lägenheten, växter alltså:-P
  • Fint 1000- bitars pussel;-) Svartvitt motiv eller djur typ
  • Tofflor
  • Att jag får min mans efternamn när vi gifter oss så jag inte känner mig utanför som fan när vi får barn och alla har samma efternamn utom jag
  • Kim Kardashians ass (yes yes oh yay)
  • Snö på julafton och på min b-day
Osv osv med annat säkerligen onödigt som alla tjejer vill ha jao.



Och nu till något helt annat.

Hur ofta bråkar ett "normalt" par egentligen? Jag undrar om det var för mycket innan och för lite nu? Sitter och funderar lite såhär i sömnlöshetens förvirrade land typ. Jag har haft väldigt bråkiga förhållanden innan, och då menar jag inga bra sådana. Ofta var jag ledsen och nere och nästan jämt tänkte jag på saker som störde, oroade eller gjorde mig arg och ledsen. Det var inte ofta jag var glad faktiskt nu när jag tänker efter.

Men nu är jag i ett förhållande igen, vi har varit tillsammans i typ ett halvår och har fortfarande inte bråkat. Vi har NÄSTAN grälat men däremot argumenterar vi desto oftare. Han tycker en sak, jag en annan. Ibland är vi överens om att inte vara överens men oftast kommer vi vidare ganska snabbt. Det ser jag typ som våra gräl. Och faktiskt så tycker jag det är så skönt att vi har våra "gräl", så vi kan få sakerna ur världen. Jag är faktiskt glad nu, ända in i själen. Och det är det han som får mig att vara. Jag må bo i en skokartong men jag är åtminstone lycklig<3

Kommentarer
Postat av: claiiir

vilken lista. jag kan inte komma på en enda sak jag vill ha???



hemma till jul i umeå?? hoppas hoppas :)

2009-11-12 @ 22:38:29
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0